| AJANKOHTAISTA - AKTUELLT

Kauppakeskuksen facelift on saanut hyvän vastaanoton

Kauppakeskus Granin faceliftprojekti alkoi viime vuoden lopulla uuden brändi-ilmeen suunnittelulla ja kauppakeskus sai alkuvuodesta uuden, fressin ilmeen.

 

Uusi ilme on jalkautettu mm. verkkosivuille, kauppakeskuksen valomainoksiin, oviteippauksiin ja sosiaalisen median kanavoihin.

– Sekä asiakkaat että vuokralaiset ovat antaneet kiitosta uudesta ilmeestä ja moni on todennut, että ”kauppakeskus on siistiytynyt”. Onnistunut facelift kauppakeskuksessa onkin monesti sellainen, että huomaa jotain keskuksessa tapahtuneen, mutta ei välttämättä osaa nimetä, mitä kaikkea on konkreettisesti tehty, kauppakeskuspäällikkö Jenna Vehka-aho Newseciltä sanoo.

Granissa ollaan lisätty liikkeiden opastusta ja näkyvyyttä, mitkä ovat tuoneet sisäänkäyntejä paremmin esiin teippauksin ja asiakas-wc on remontoitu täysin.

– Monesti viimeistellyt yksityiskohdat ja selkeät linjat luovat positiivista mielikuvaa: esimerkiksi uudella puolella liiketilojen yllä menevä musta teippi ryhdittää pääkäytävää ja samanlaiset musta-valkoiset liikkeiden opasteet auttavat asiakasta löytämään haluamansa liikkeet. Mielellämme kuulemme asiakkailta lisää palautetta ja toiveita liittyen Kauppakeskus Graniin, että pystymme kehittämään keskusta granilaisten tarpeita ja toiveita vastaavaksi, Jenna Vehka-aho toteaa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *